Akcesoria wędkarskie
Kołowrotek Scierra TX1
Kołowrotki muchowe dostępne na polskim rynku możemy kupić już za cenę nie wiele większa niż 30 zł, ale przy odrobinie fantazji odnaleźć możemy też takie, które kosztują nawet 3000 zł. Mimo tak wielkich rozbieżności cenowych, producenci prześcigają si...

Wielu wędkarzy coraz częściej powraca do stosowania podczas swoich wypraw wędkarskich plecaków. Nie będziemy tutaj dyskutowali z modą czy jak w wielu przypadkach - z funkcjonalnością. Nie będziemy też teoretyzowali na temat wyższości plecaka nad klasyczną torbą na ramię. Jakiś czas temu dotarł do nas bardzo ciekawy plecak dla wędkarza będący w ofecie firmy Caperlan. W związku z tym przedstawiamy, jak wypadły jego testy nad wodą.

Więcej…

WIGRY 355 Łódź wędkarska Wielu wędkarzy podczas sezonu oprócz łowienia z brzegu decyduje się na zakup środka pływającego, w którym będą mogli bezpiecznie i bez problemów pływać po rzekach oraz jeziorach. Nasz rodzimy rynek łodzi wędkarskich jest dosyć spory, lecz firm których łodzie cenowo nie są wygórowane, a mimo to są dobre, bezpieczne i solidne, wcale nie ma zbyt wiele. Wybór odpowiedniej łodzi jest kluczową sprawą dla przyszłych właścicieli tychże jednostek. W nasze ręce trafiła łódź, która jest już znana wędkarzom na rynku sprzętu motoro-wodnego i ciesząca się wśród nich dobrą opinią. Mowa o łódce WIGRY 355. Czy faktycznie jest łodzią bezpieczną i dobrą jak określa ją producent? Zapraszamy do testu !

Firma Caperlan kolejny raz zaskoczyła swoich klientów nieszablonowym produktem. Tym razem zajęliśmy się bardzo ciekawym i przydatnym elementem wyposażenia wędkarza. Dziś testujemy nieprzemakalną torbę dla wędkarzy.

Więcej…

Rękawiczki wędkarskie Caperlan EASY PROTECTSą warunki podczas wypraw wędkarskich, kiedy dodatkowe wyposażenie może okazać się nadzwyczaj przydatne. Na prawdę z dużym zainteresowaniem przyglądaliśmy się kolejnej ciekawostce z oferty Caperlan. Tym razem w nasze ręce wpadła rękawica chroniąca wędkarza przed ostrymi zębami drapieżników.

Specjalistyczne noże wędkarskie do filetowania są nieocenione chociażby podczas wielodniowych wypraw wędkarskich, kiedy to będziemy sprawiać złowione przez siebie ryby. Zdajemy sobie jednak sprawę, że jest to produkt dla niezbyt szerokiej rzeszy odbiorców. Niemiej jednak firma Mikado wyszła naprzeciw oczekiwaniom tych wędkarzy i przygotowała propozycję specjalistycznych noży do filetowania.

Więcej…

startTym razem coś wakacyjnego i do tej pory nie opisywanego przez redaktorów FT. Fotel wędkarski, czyli produkt, który jest niemal podstawowym narzędziem wielu wędkarzy łowiących w naszym kraju. Zapraszamy do recenzji.

startAkcesoria wędkarskie są bardzo ważną rzeczą wyposażenia każdego wędkarza. Pozwalają one nie tylko ułatwić wędkowanie ale także transportować nam cały wędkarki arsenał. Do przenoszenia wędkarskich rzeczy służą nam wszelkiego rodzaju plecaki i torby. Tym razem przyjrzymy się torbie wędkarskiej wraz z zestawem pudełek, która będzie idealna na spinningowe wypady nad wodę.

Więcej…

startowaPierwsze lody już za nami i zapewnie wielu zapaleńców podlodowego łowienia już troszkę połowiło. Pogoda jednak zapowiada nadejście kolejnej fazy lodu, więc postanowiliśmy przedstawić Wam test niezastąpionego narzędzia dla wędkarzy podlodowych.

Organizer na przynęty - Savage Gear Organizer Lure BagKażdy wędkarz, który zamierza aktywnie spędzić czas nad wodą, powinien w dość sprawny sposób zorganizować swój ekwipunek. Spinningiści zwykle wykorzystują popularne torby czy plecaki. Firma Savage Gear zaproponowała swoim klientom nieco inne rozwiązanie. Przez kilkanaście wypraw wędkarskich mieliśmy okazję przetestować ciekawe rozwiązanie - organizer na przynęty.

Więcej…

Główki jigowe KamatsuSpośród wielu dostępnych główek jigowych, coraz częściej mamy do czynienia z produktami mniej znanymi, niszowymi. Jeszcze kilka lat temu, mieliśmy możliwość kupienia główki jedynie dwóch, może trzech marek. Dziś produktów tego typu jest znacznie więcej. Coraz częściej pojawiają się na rynku haki, które zdobywają rzeszę stałych klientów.

Podbierak SavagearW każdym sklepie wędkarskim znajdziemy wiele modeli podbieraków wędkarskich. Okazuje się jednak, że dla wędkarzy łowiących z łodzi, oferta nie jest aż tak obfita. Tym razem przygotowaliśmy dla was podbierak, który w tego typu warunkach ma sprawdzić się doskonale.

Więcej…

Główki jigowe Musaga HANIBALPrzeglądając ofertę akcesoriów wędkarskich możemy znaleźć sporą ilość produktów przeznaczonych do połowu ryb drapieżnych.  Jakiś czas temu otrzymaliśmy do testowania główki jigowe polskiego producenta, które różnią się od klasycznych jigów. Różnica polega na nietypowym sposobie mocowania przynęty do haka, co ma zapobiegać jej zsuwaniu się. Jak się to sprawdzi  w praktyce ? Zapraszamy do testu główek jigowych firmy Musaga.